Odeljenje za budžet i finansije

Poslovi Odeljenja:

  • pripremanje i izrada nacrta odluke o budžetu, rebalansu budžeta i privremenom finansiranju opštine;
  • pripremanje uputstava koja sadrže smernice za izradu budžeta i finansijskih planova direktnih i indirektnih budžetskih korisnika;
  • izrada predloga finansijskih planova direktnih budžetskih korisnika;
  • izrada periodičnih izveštaja o izvršenju budžeta;
  • izrada tromesečnih kvota za izvršenje budžeta;
  • izrada predloga rešenja o odobravanju sredstava iz tekuće, stalne budžetske rezerve i promene aproprijacije;
  • praćenje i bilansiranje sredstava za zarade i naknade;
  • davanje mišljenja na programe poslovanja indirektnih budžetskih korisnika;
  • izrada izveštaja o izvršenju prihoda i rashoda budžeta;
  • upravljanje gotovinskim sredstvima, plasmanom i finansijskim obavezama;
  • upravljanje, evidentiranje i popis finansijske i nefinansijske imovine;
  • finansijsko praćenje izvršenja obaveza i realizacije potraživanja;
  • pripremanje zahteva za otvaranje i zatvaranje budžetskih računa;
  • pripremanje, kontrola i izvršavanje zahteva za plaćanje;
  • vođenje glavne knjige trezora, pomoćnih knjiga i evidencija;
  • izrada završnog računa budžeta, konsolidovanog završnog računa i završnog računa indirektnih budžetskih korisnika;
  • obračunavanje zarada i naknada zarada;
  • izveštavanje nadležnih organa Grada i Republike u skladu sa zakonom;
  • vođenje poslovnih knjiga za indirektne budžetske korisnike;
  • izrada obrasca za Registar zaposlenih;
  • upravljanje finansijskim sredstvima kroz program RINO;
  • vršenje administrativno-tehničkih poslova u vezi sa postupcima nabavki;
  • izdavanje potvrda o činjenicama o kojima organ vodi službenu evidenciju;
  • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
  • obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom gradske opštine i aktima organa gradske opštine.

Načelnik odeljenja:
Katarina Čubrić

  • organizuje rad Odeljenja
  • stara se o blagovremenom, zakonitom izvršavanju poslova i punoj zaposlenosti izvršilaca
  • donosi plan i program rada Odeljenja i podnosi izveštaj o realizaciji programa
  • sarađuje sa drugim organima i organizacijama opština, Grada i Republike
  • daje stručna mišljenja iz delokruga rada Odeljenja
  • obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Opštinske uprave, Opštinskog veća i predsednika Opštine

Odsek za budžet

Šef Odseka

  • organizuje i odgovara za rad Odseka,
  •  stara se o blagovremenom, zakonitom,izvršavanju poslova i punoj zaposlenosti izvršilaca u Odseku,
  • donosi program i plan rada Odseka,
  • obavlja složene finansijsko-analitičke poslove,
  •  učestvuje u pripremi i izradi nacrta Odluke o privremenom budžetu, rebalansu i budžetu,
  • izrađuje izveštaje o izvršenju budžeta – šestomesečne, devetomesečne i godišnje,
  • sarađuje sa drugim organima i organizacijama opština, Grada i Republike,
  • pomaže načelniku Odeljenja u vršenju kontrole procesa  pri obavljanju poslova iz  delokruga rada Odseka,
  • vodi evidenciju o prisutnosti na radu  zaposlenih i podnosi mesečne  izveštaje  o prisutnosti na radu načelniku Odeljenja,
  • obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja i načelnika Uprave.

Odsek za trezor

Šef Odseka:
Miloš Galić

  •  organizuje i odgovara za rad Odseka,
  • donosi program i plan rada Odseka, stara se o blagovremenom, zakonitom izvršavanju poslova i punoj zaposlenosti izvršilaca u Odseku,
  • izrada periodičnih i završnih konsolidovanih računa direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava,
  • obavlja složene finansijsko-analitičke poslove, obavlja poslove plasmana slobodnih budžetskih sredstava i poslove obračuna zarada i drugih primanja,
  • koordinira i kontroliše funkcije trezora vezane za kontrolu priliva prihoda i izvršavanje rashoda,
  • stara se o rokovima i zahtevima vezanim  za finansijsko izveštavanje,
  • sarađuje sa drugim organima i organizacijama opština, Grada i Republike,
  • pomaže načelniku Odeljenja u vršenju kontrole procesa  pri obavljanju poslova iz delokruga rada Odseka,
  • vodi evidenciju o prisutnosti na radu zaposlenih i podnosi mesečne  izveštaje o prisutnosti na radu  načelniku Odeljenja,
  • obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja i načelnika Uprave.

Odsek za finansijske poslove direktnih korisnika

 

Šef Odseka
Stojana Petrović

  • organizuje rad Odseka,
  • stara se o blagovremenom, zakonitom   obavljanju poslova i punoj zaposlenosti  izvršilaca u Odseku,
  • učestvuje u izradi finansijskih planova direktnih i indirektnih korisnika,
  • učestvuje u izradi konsolidovanog godišnjeg izveštaja,
  • stara se o zakonitoj i namenskoj upotrebi finansijskih sredstava,
  • vrši kontrolu dokumentacije dostavljene na isplatu,
  • sarađuje sa drugim organima, organizacijama opština, Grada i Republike,
  • pomaže načelniku Odeljenja u vršenju kontrole procesa  pri obavljanju poslova iz delokruga rada Odseka,
  • vodi evidenciju o prisutnosti na radu zaposlenih i podnosi mesečne  izveštaje o prisutnosti na radu  načelniku Odeljenja,
  • obavlja i druge poslove po nalogu načelnika  Odeljenja i načelnika Uprave

Odsek za poslove javnih nabavki

Šef Odseka:
Tatjana Đukić

 

  • organizuje rad Odseka
  • stara se o blagovremenom, zakonitom obavljanju poslova i punoj zaposlenosti izvršilaca,
  • obavlja stručne i analitičke poslove i poslove pripreme akata u vezi  sprovođenja postupka javnih nabavki
  • izrađuje plan nabavki
  • stara se o pravilnom sprovođenju postupka javnih nabavki
  • priprema izveštaje o zaključenim ugovorima
  • prati propise koji regulišu problematiku u vezi  javnih nabavki
  • periodično dostavlja izveštaje o radu predsedniku gradske opštine, načelniku Uprave, načelniku odeljenja i Upravi za javne nabavke
  • obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja,načelnika Uprave i predsednika gradske opštine.

Kalendar događaja Svako označeno polje pokazuje vam događaj na teritoriji opštini Novi Beograd